berbicara apa saja

 

 NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!

 

 Subscribe in a reader

Blog Menarik Dilawati

ASFONS

Melayu Bestari

Blog Saifulsham

mancheezz'out

Aliff Auto Garage

Artikel Poco-Poco

Blog Abu Faris

Blog MarinaM

Blog Rocky's Bru

Blog FendiNadia

Blog Duit Affiliate

Tentang Produk
   
   
Interaksi Dgn Saya

 
Ayat Minggu Ini

Memaafkan Kesalahan Orang Di Sekeliling Kita Sebelum Tidur Akan Membuatkan Anda Rasa Bahagia Sepanjang Hari Esok.

 

Berita Semasa

Utusan Malaysia

Berita Harian

New Straits Time

The Star

Takwim Hijrah
 
 
 
 
Lain-lain perkara
 

 

 

 

BLOG INI SESUAI DILAYARI DENGAN MENGGUNAKAN FIREFOX!

Dapatkan Disini Percuma Mozilla Firefox

 

Tuesday, December 5, 2006
Mcm2 Dlm Fikiran


Hari ini rasa hendak buat semua,tapi mcm kesuntukan masa je. Ebook nak buat,Video editting nak kena buat(4 tape dok tunggu...),kerja hakiki lagi(mengajar ler apa lagi...).

Emm balik lambat lagi ler nampaknya hari ni. Selalu macam ni ler aku...waktu ofis hour aku wat keje hakiki. Lepas pkl 5,dalam 2 jam aku wat semakan tugas. Apa yang telah dan perlu dibuat untuk hari berikutnya. Dan jika tak letih...aku akan buka email baca dan reply mana yang patut. Selain dari itu,dah pkl 8 ni ler baru mood untuk kekreatifan tu datang. Masa ni tumpuan untuk Editing video ler,update web ler,berfikir dan menulis ler....mcm2 ler. Masa ni baru otak aku berfungsi 10% rasanya.(Tun Mahathir pun baru guna 18% je mengikut kajian). Kita ni terlalu sedikit menggunakan otak. Tidak menggunakan sepenuh kekuatan otak kita.Kalau ler kita guna 50% ler dari keupayaan otak kita...kalau ler....:)
Oh! cuti minggu lepas tak settle lagi.Tapi PA Pengarah tadi kata boleh settle,thx:).
Emm hari ini hari kedua pelatih ILP Ipoh menduduki peperiksaan akhir.Harap pelatih ICT dapat menjawap dengan baik.Moga mereka faham bahawa mereka adalah harapan keluarga dan negara.Sentiasa aku jelaskan dan motivasikan mereka akan pentingnya peranan mereka.Biar mereka fikir panjang sebelum melakukan sesuatu perkara.(itu pun jika mereka ingat/kenang akan nasihat aku tu yang dah berbuih mulut aku pagi2 bagi motivasi kat depa).

Aku tertarik dengan usaha seorang remaja berumur 16tahun yang sudah mempunyai perniagaan maya sendiri.Mlm tadi aku beli produknya,tanda sokongan padanya.Ebook cara instalasi sistem affiliate.(aku dah ada sebenarnya).Hebat! Fikiran nya mematangkannya.Sedang remaja seusianya bersuka-sukaan dengan rakan menghabiskan masa tapi beliau bertungkus lumus menjayakan bisnes nya.Tahniah Adly aka Labanon.
posted by GDza Marketing @ 10:05 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

WantMoneyOrNot 

NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua! 

 

 

 

Tentang Saya

Name: GDza Marketing
Home: Ipoh, Perak, Malaysia
About Me: Rujuk web http://www.empayar.net/gdlive
Lihat Profile Saya
Post Terdahulu
Arkib
Produk Pilihan

 

 

 

NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!

 

 

 

 

 

  

 

 

Online Banking
Maybank 2U

Public Bank

CIMB

Hong Leong Bank