berbicara apa saja

 

 NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!

 

 Subscribe in a reader

Blog Menarik Dilawati

ASFONS

Melayu Bestari

Blog Saifulsham

mancheezz'out

Aliff Auto Garage

Artikel Poco-Poco

Blog Abu Faris

Blog MarinaM

Blog Rocky's Bru

Blog FendiNadia

Blog Duit Affiliate

Tentang Produk
   
   
Interaksi Dgn Saya

 
Ayat Minggu Ini

Memaafkan Kesalahan Orang Di Sekeliling Kita Sebelum Tidur Akan Membuatkan Anda Rasa Bahagia Sepanjang Hari Esok.

 

Berita Semasa

Utusan Malaysia

Berita Harian

New Straits Time

The Star

Takwim Hijrah
 
 
 
 
Lain-lain perkara
 

 

 

 

BLOG INI SESUAI DILAYARI DENGAN MENGGUNAKAN FIREFOX!

Dapatkan Disini Percuma Mozilla Firefox

 

Wednesday, December 13, 2006
menerima arahan dari masa ke semasa...
Penjawat awam harus berikrar pada akujanji yang antara ayat terakhirnya berbunyi '...menerima arahan dari semasa ke semasa'. Baik arahan dari pegawai atasan mahupun dari pucuk pimpinan harus kita terima dan laksana arahan dengan sebaiknya.Antara arahan terbaru jabatan,hari memakai tali leher bagi gred 27 keatas pada setiap isnin minggu pertama setiap bulan.Apakah ada yang mengikutnya?Harap semua melaksanakannya.(bukan kah kita telah tandatangan akujanji?)
Pagi ini saya mendapat arahan terbaru dari pengarah(walau tanpa memo),namun saya akan berusaha sedaya upaya bagi melaksanakannya.Insya Allah. Saya harus menyediakan satu iklan untuk dipaparkan kedalam akhbar harian. Iklan untuk Jabatan dan institut saya. Sekarang saya sedang mencari bahan.(nasib pelatih sudah mula bercuti). Kena lah saya terokai Photoshop dan Ilustrator pula.Berjaga malam saya lagi saya seminggu dua ni.hehe.
Bagaimanakah idea pengarah hendak disampaikan?Pening juga memikirkannya.Maklum ler selama hari ini belajar tanpa guru hanya melalui pembacaan. (harap nanti pengarah boleh hantar saya berkursus mendalami ilmu sebegini pula).Ini lah yg saya katakan ilmu.Ilmu sentiasa bersifat baru.Harus terokai setiap waktu. Hari ini saya akan melihat dari forum grafik yg selalu saya rujuk untuk mencari idea. www.softhands.com.my .
Ok lah untuk coretan pagi ini. Hendak explore ilmu lagi...
Ayuh laksana tugas....

Labels:

posted by GDza Marketing @ 10:15 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

WantMoneyOrNot 

NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua! 

 

 

 

Tentang Saya

Name: GDza Marketing
Home: Ipoh, Perak, Malaysia
About Me: Rujuk web http://www.empayar.net/gdlive
Lihat Profile Saya
Post Terdahulu
Arkib
Produk Pilihan

 

 

 

NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!

 

 

 

 

 

  

 

 

Online Banking
Maybank 2U

Public Bank

CIMB

Hong Leong Bank