berbicara apa saja

 

 NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!

 

 Subscribe in a reader

Blog Menarik Dilawati

ASFONS

Melayu Bestari

Blog Saifulsham

mancheezz'out

Aliff Auto Garage

Artikel Poco-Poco

Blog Abu Faris

Blog MarinaM

Blog Rocky's Bru

Blog FendiNadia

Blog Duit Affiliate

Tentang Produk
   
   
Interaksi Dgn Saya

 
Ayat Minggu Ini

Memaafkan Kesalahan Orang Di Sekeliling Kita Sebelum Tidur Akan Membuatkan Anda Rasa Bahagia Sepanjang Hari Esok.

 

Berita Semasa

Utusan Malaysia

Berita Harian

New Straits Time

The Star

Takwim Hijrah
 
 
 
 
Lain-lain perkara
 

 

 

 

BLOG INI SESUAI DILAYARI DENGAN MENGGUNAKAN FIREFOX!

Dapatkan Disini Percuma Mozilla Firefox

 

Monday, December 18, 2006
....antara....
Apa hendak di tulis ye?emm mcm2 sebenarnya tapi...tak tahu mana nak diceritakan dulu...antara kegagalan dan keceriaan,antara ikhtiar dan kepenatan, antara usaha dan masa kesuntukan.....
Make it simple! .Oh ok...mula2 tahniah kepada rakan yang baru membina blognya.Emm pasal hobi memancing nampaknya.Jgn silap pancing 'kerapu mulut merah' Miri sudah ler...hehe.Jenguk2 ler blog dia... http://ekhciban.blogspot.com.
Hari ini aku mengantuk sangat.Terlelap time lunch tadi. Semuanya gara2 menyiapkan Vcd org kawin.Ptg semalam siap...Sayangnya dari 4 keping VCD yang aku beri,3 keping sangkut2 pada minit2 akhir.Dan 3 keping cd ni aku beli kat PC Fair Ipoh.(nak murah punya pasal...huh ambik kau...).Terpaksa aku ganti balik 3 keping tu.
Adus...tugasan Pengarah suruh aku buat(iklan paper) masih tak siap walau idea dah ada. Tak tahulah napa PC aku bermasalah bila aku install Photoshop(kedai gambar?).Aku ingat mungkin cd intaller tu yang punya pasal,Tadi aku pergi ler beli cd Photoshop lain,try install tapi serupa juga....mungkin pc aku yang masalah kot.(Puan...tak leh beli bagi saya CD ori ker?haarap saya,yang cetak rompak je ler yang sya mampu beli...hehe).
Mcmna sekalipun mlm ni aku kena siapkan juga drafnya,esok aku nak hantar ke pengarah.Sebabnya.....
Ptg esok aku nak ambik anak sulong aku dari kampung dan terus nak bawa dia pergi jumpa mama dia.Rindu kat dia.Dan aku akn bercuti sehingga 25hb ni di sana.Sambil2 tu boleh ler aku fikir2kan bagaimana cara untuk aku dapatkan juga Video kamera Panasonic NV-MD9000EN ni. Harga RM4900 tapi ada fungsi Pro.(mana leh pakai videocam Samsung aku tu je,kena le upgrade sikit dah nak serius ceburi bidang ni.).Tahniah untuk bisnes partner aku,Subhi dapat juga dia membeli Digital Kamera Canon D50 kalau tak silap.Walau pun 2nd hand tapi dapat perbagai xsesori tambahan lain yang semuanya mencecah harga RM6000. Selepas tawar menawar dengan Haji Nan(T) dari ASFONS dapat lah Subhi membeli dengan harga RM3500.
Nak tgk web ASFONS?ok...klik http://www.asfonselangor.com .
Jumpa lagi...(hendak balik cepat,hendak sambung buat iklan JTM tu lak.Nak cuba install Photoshop kat PC di rumah lak).
Ok Roger!
posted by GDza Marketing @ 5:48 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

WantMoneyOrNot 

NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua! 

 

 

 

Tentang Saya

Name: GDza Marketing
Home: Ipoh, Perak, Malaysia
About Me: Rujuk web http://www.empayar.net/gdlive
Lihat Profile Saya
Post Terdahulu
Arkib
Produk Pilihan

 

 

 

NAMSAHAZ Webhosting - Webhosting mampu milik untuk semua!

 

 

 

 

 

  

 

 

Online Banking
Maybank 2U

Public Bank

CIMB

Hong Leong Bank